සත්‍යය සොයා ගමු

සත්‍යය හරි ආකාරයෙන් සොයා ගමු

මෑත කාලීන මුස්ලිම් විරෝධී ප‍්‍රචාරක කාර්යය පිටුපස ඇති යථාර්තය..!

මෑත කාලීන මුස්ලිම් විරෝධී ප‍්‍රචාරක කාර්යය පිටුපස ඇති යථාර්තය..!

ශ‍්‍රී ලංකාවේ සිංහල බෞද්ධ සහෘදයන්ට පණිවුඩයක් !!

ආචාර්ය මසිහුදීන්  ඉනමුල්ලාහ්

මුස්ලිම් පල්ලි සහ ඓතිහාසික වටිනාකමක් ඇති දර්හාස් කෙරෙහි දක්වන විරෝධතාවන් ආකාරයෙන් දිවයිනේ බොහෝ ප‍්‍රදේශ වල පවතින මෑතකාලීන මුස්ලිම් විරෝධතා ව්‍යාපාරය දිවයිනේ මුස්ලිම් ජාතිය අතර යම් ආකාරයක මානසික බියක් හා අවිනිශ්චිතතාවයක් ඇති කර ඇත.

නූතන ශ‍්‍රී ලාංකීය ඉතිහාසයේ සේම මහාවංශයේ සහ චූලවංශයේද වාර්තා ගත වී ඇති පරිදි මෙ රට පුරාතන ඉතිහාසය තුල ඔවුන්ගේ සාමකාමී සහජීවනය තදින් මුල් බැසගෙන ඇත. ශ‍්‍රී ලංකික මුස්ලිම් ජාතිය, මෙ ම රටේ සාමයට කැමති සහ දේශපරේමි ජාතියක් බව බහුතරයක් සිංහල බෞද්ධ ජනතාව හොඳින් දන්නා කරුණක් බව මුස්ලිම් ජනතාව තරයේ විශ්වාස කරති.

ශතක ගනණාවක් තිස්සේ ආගමික සහනය සහ සාමකාමී සහජීවනයට තුඩු දෙන අයුරින් අන්‍ය ආගමිකයන්ට අනුග‍්‍රහ දැක්වීමට යොමු කරවන දයානුකම්පාවෙන් යුත්, වෛරය හා ප‍්‍රචණ්ඩත්වය පිටුදකින සහ උතුම් මානුෂීය ගුණාංග වලින් භෙබි අති බහුතරයක් වූ ගරුතර සිංහල බෞද්ධයින් අතර දිවි ගෙවීමට ඉඩ ලද ශ‍්‍රී ලාංකිකයන් වීම ගැන මුස්ලිමිවරුන් වශයෙන් අපි ආඩම්බර වෙමු.

 

අරාබි අර්ධද්වීපය තුල ඉස්ලාම් ධර්මයේ අවසන් ආගමනය ක‍්‍රි.ව 627 දී සිදු වුවද, ශ‍්‍රී ලංකා පුරාතන ඉතිහාසය තුල අරාබින්ගේ පැමිණීම  ක‍්‍රි.ව 300 තරම් අතීතයකදී මනාව සටහන් වී ඇත. දේව වාක්‍ය ග‍්‍රන්ථවල අනුගාමිකයින් වන අරාබියානුවන්, ප‍්‍රථම මිනිසා සහ සර්ව බලධාරී දෙවියන්ගේ මහම්මත්තුමන් සමනල කන්දට පැමිණි බව විශ්වාස කරන බැවින් තමුන්ගේ පැවැත්ම  මෙ ම දිවයින මුළුල්ලේම පවත්වාගෙන යති.

ශ‍්‍රී ලංකාවේ මුසුල්මානුවන් විජයග‍්‍රාහී ලෙස හෝ ආක‍්‍රමණකාරී බලවේග ලෙස  මෙ ම දිවයිනට නොපැමිණියා මෙ න්ම, යටත්විජිතවාදී ආක‍්‍රමනිකයන්ගේ ක‍්‍රිස්තියානි දහම සිදු කල පරිද්දෙන් ඉස්ලාමීය දහම යුධ බලයෙන් ලංකාව තුල පතුරවා හරින ලද්දක් නොවේ.

අප නිදහස ලබා ගන්නා තෙක්ම  මෙ රට මිනිසුන් සමගින් උරෙන්උර ගැටෙමින් මෙ රට ඒකීයභාවය හා ස්වෛරීත්වය ආරක්ෂා කර ගනිමින් පෙර රජ දවස සිට ශ‍්‍රී ලාංකික මුසුල්මානුවන් තම විශ්වාසවන්තභාවය සහ පක්ෂපාතීත්වය  මෙ ම ජාතියේ පාලකයින් වෙත දැක්වීය. මෙ ම  දිවයිනේ විවිධ කොටස් තුල ඔවුන්ගේ පැවැත්ම සහ ආරක්ෂාව කෙරෙහි වූ අභියෝග අතරමැද වුවද ඔවුන්ගේ මාතෘ භූමියේ ඒකීයත්වය, සාමූහිකත්වය සහ ස්වෛරීත්වය රැකගත් අතර, නිදහසින් පසු ශ‍්‍රී ලංකාවේ මෑත ඉතිහාසය තුළ ජයග‍්‍රාහීව ඡන්දයෙන් පත් වූ රජයන් සම්බන්ධයෙන් ශ‍්‍රී ලාංකික මුස්ලිම්වරුන් සිදුකල දේශµද්‍රා්හීත්වයක් පිළිබඳ සටහනක් නැත.

අපගේ සාම්ප‍්‍රදායික වටිනාකම්, ආගමික සහනය සහ සාමකාමී සහජීවනය ආරක්ෂා කරමින්  අපගේ අයිතීන් ප‍්‍රධාන සහ අනෙකුත් ප‍්‍රජාවන් හා එක්ව සාමකාමී අයුරින් ලබා ගත හැකි බව මෙ රට පෞඩ පුරවරසියන් වශයෙන් මුසුල්මානුවෝ විශ්වාස කරති. පසුගිය දශක දෙකක කාලයක් තුල පැවති බෙදුම්වාදී යුද්ධය අතරතුර සිදු වූ ජනවාර්ගික සමූලඝාතනය හා ජනසංහාර සහ ත‍්‍රස්තවාදී ප‍්‍රහාර උච්ඡව පැවති අවස්ථාවේ උවද ප‍්‍රචණ්ඩකාරී මාර්ගයන් අනුගමනය කිරීමේ හෝ මතභේදයට තුඩු දෙන ක‍්‍රියාවන්ට යොමු වීමේ අවශ්‍යතාවයක් අපට කිසිදා නොදැනුනි.

තමාගේ දුක්ඛ පීඩා පිටු දැකීම සඳහා ශ‍්‍රී ලංකික මුසුල්මානුවන් කිසිදිනක සැඟවී හෝ විවෘතව විදේශිකයන්ගේ සහයෝගය හෝ විදේශ්‍රීය මැදිහත්වීම අපේක්ෂා නොකල බවට ජාතියම සාක්ෂි දරයි. අල්කයිඩා , තලෙයිබාන් හෝ ලාෂ්කාර් ඊ තලෙයිබාන් වැනි වෙනත් සංවිධානීය ආගමනයක විභවතාවය පිළිබඳව ශ‍්‍රී ලංකාවට අනතුරු අගවමින් අතලොස්සක් වූ මාධ්‍ය සහ එකී බුද්ධි වාර්තා කරන කරුනු දැක්වීම  මෙ කි මුල්බැස ගත් කරුණ විසින් බැහැර කරනු ලබයි. සියලුම ප‍්‍රජාවන්ට බලපාන  පොදු ගැටළුවලට සහ අප සම්බන්ධයෙන් වූ සුවිශේෂී ගැළුවලට ශිෂ්ඨ සම්පන්න සහ පිළිගත් ආකාරයන් තුළින් විසඳුම් සොයාගැනීමට අපට හැකි බව මෙරට මුස්ලිම්වරුන් වන අපගේ විශ්වාසයයි.

මුස්ලිම්වරුන් වර්ගවාදී දේශපාලන පක්ෂ පිහිටුවාගෙන ඇති බවටත්, සරියා නීතිය මගින් පාලනය වන වෙනම ඒකකයක් ඉල්ලා සිටින බවටත්, චෝදනා පවතී. මෙ ය, සියළුම ප‍්‍රජාවන් සමඟ මනා බැඳීමකින් ජීවත් වන ප‍්‍රජාවකගේ අපේක්ෂාවන් ඉක්මවා යන්නකි. එම චෝදනාව, බංකොලොත් භාවයට පත්වෙමින් සිටින වර්ගවාදී කණ්ඩායම්වල සහයෝගිතා පදනම නංවාලීµමි අරමුණින් වැරදි සංඥාවක් ලබාදීමටත්, ජනතාව මුලා කිරීමටත් හිතාමතාම දරන උත්සාහයකි.

ශ‍්‍රී ලාංකීය දේශපාලන ඉතිහාසය තුළ, නෙැවැළැක්විය හැකි සාධකයක් ලෙස ජනවාර්ගික උපනතීන් මත පදනම් වූ දේශපාලන සංස්කෘතියක් පැන නැගීම ඉතා දුක්ඛ දායකය. නිදහස ලැබීමත් සමඟම ඇති වූ ජනවාර්ගික ගැටුම් විසින් මුසුල්මානුවන්ව විනාශ කර ඇමූ අතර, එහි ප‍්‍රතිඑලයක් වශයෙන් නාස්තිකව අර්ථ දක්වන  පශ්චාත් නිදහස් දේශපාලන යථාර්ථයක් තුල තමාගේම රැකවරණය සොයා ගැනීම සඳහා වූ අවස්ථාවන් උදෙසා නැඟී සිටීමට ඔවුන්ට සිදුවේ.

මෙ ම  කුඩා ජාතියෙන් බහුතරයේ කැමැත්තට අභිබවමින්,  තම ඉදිරිපත් වීම සාධාරණීකරණය කිරීම සඳහා මේ රට තුලද  “ඉස්ලාම් අන්තවාදය”, “මූලධර්මවාදය”, “ඉස්ලාම් ජිහාඩ්”, “අල්-කයිඩා” සහ “තලෙයිබාන්” යනාදී මුස්ලිම් විරෝධී සටන් පාඨයන් ප‍්‍රවර්ධනය කිරීම සඳහා වූ ඔවුන්ගේ ව්‍යාපාරය, ගෝලීය බලය විසින්  මෙ භෙයෙවනවා සේම මුස්ලිම් ලෝකයේ සතුරන් නූතන ලෝකය තුළ වඩාත්ම සීග‍්‍රයෙන් වර්ධනය වන ඉස්ලාමීය විශ්වාසය තුලින් තදින් බාධාවට පත්වන බව ශෙ‍්‍ර්ෂ්ඨ මුස්ලිම් ලෝකයේ කොටසක් වශයෙන්, ශ‍්‍රී ලාංකීය මුස්ලිම්වරු විශ්වාසයෙන් සහ හොඳින් දැන සිටිති.

ශ‍්‍රී ලංකාවේ භූ දේශපාලනික සංදර්භය සහ මුස්ලිම් ජාතියට අයත් කණ්ඩායමක් සීමා කරන්නා වූ ඉන්දියන් සාගරය තුල ශ‍්‍රී ලංකාවේ පිහිටීම, බටහිර අධිරාජ්‍ය සහ ඔවුන්ගේ නියෝජිතයින්ට ඕනෑම පිරිවැයක් යටතේ කලාපය තුල ඔවුන්ගේ අභිප‍්‍රායන් රැක ගැනීම උදෙසා විශේෂයෙන් යුද්ධයෙන් පසු ශ‍්‍රි ලංකාවේ වර්ධනය වන චීන සහ ඉන්දියානු බලපෑම  අභිමුවෙහි  උපක‍්‍රමික වශයෙන් වැදගත් වී ඇත.

අර්බුදකාරී අවස්ථාවලදී සහ විශේෂයෙන් පලස්තීන සිදු වීම සම්බන්ධ දුෂ්කරම කාලයක් තුලදී මුස්ලිම් ලෝකය සම්බන්ධයෙන් ඇය දක්වන ලද අඛණ්ඩ සහයෝගය හේතුවෙන්. මුස්ලිම් ලෝකය තුල අපගේ මව්බිම ගෞරවනීය තත්ත්වයක් භුක්ති විඳිනු ඇති බව, ගණනය කල හැකි කවරම  මිනුමක් ඉක්මවමින් වර්ධනය වෙමින් පවතින අධිරාජවාදී සහ යුධවාදී කුමන්ත‍්‍රණ අතර තීරණාත්මක බල කඳවුරක් වශයෙන් වේගයෙන් වර්ධනය වන ඉස්ලාමීය ලෝකය සමඟින් අපි ද විශ්වාස කරමු. එµමන්ම ගරු කටයුතු බහුතරය,  ශ‍්‍රී ලංකාව සහ අරාබි මුස්ලිම් ලෝකය අතර ඇති සුහද බැඳීම් දුර්වල කරන කිසිඳු කලාපීය සහ ගෝලීය කුමන්ත‍්‍රණකාරී බලවේගයන්ට ඉඩ නොදෙනු ඇති බව අපි විශ්වාස කරමු.

තවද, අතිගරු මහින්ද රාජපක්ෂ මැතිතුමා විසින් පාලනය කරන වර්තමාන රජය, බෙදුම්වාදී යුද්ධය අභිබවා යුධ ජයග‍්‍රහනයක් ලැබුවා පමණක් නොව, බටහිර අධිරාජ්‍ය සහ කලාපීය බලවේග සමඟ වූ රාජ තාන්ත‍්‍රික අරගලයකින් ජයග‍්‍රාහී ලෙස ගැලවීමට කටයුතු කල බව ශ‍්‍රී ලංකික මුස්ලිම්වරුන් වන අපි දනිමු. එම රාජතාන්ත‍්‍රක අවහිරය නොඑසේනම් අන්ත පරාජය මගින්, බටහිර ජාතිය අභ්‍යන්තර පාර්ශවයන්ට අල්ලස් දෙමින්  සුළුතර පාලනය පූර්ණ යටත් කර ගැනීමකට මානබලමින්්  කලාපය තුල ඔවුන්ගේ බලපෑම වැඩි කිරීම සඳහා නව රාජත‍්‍රාන්ත‍්‍රික ප‍්‍රහාරයක් පවත්වාගෙන යමින් යුධ අපරාධ චෝදනා හා මානව හිමිකම් සම්බන්ධ තත්ත්වයන්ගෙන් අයුතු ප‍්‍රයෝජන ගන්නා තත්්වයට පත් විය..

මෙ ලෙසින්  ශ‍්‍රී ලංකාවේ අනෙකුත් ප‍්‍රජාවන් නිසැකයෙන්ම පහත කරුණු සම්බන්ධයෙන් සහතික වීමට හැකිවිය යුතුය.

ශ‍්‍රී ලංකීය මුස්ලිම්වරු කිසිම දිනක, කවරක ආකාරයකවත්, ඔවුන් සමඟ ගැටුමකට තුඩු දෙන තත්ත්වයක් ඇති කරන දේශ්‍රීය හෝ ගෝලීය කුමන්ත‍්‍රණ වලට ගොදුරු නොවනු ඇති බව.

අපගේ සමාජ දේශපාලන අභිමතාර්ථයන්  මෙ න්ම ආගමික අරමුණු සපුරාගැනීම සඳහා ප‍්‍රචණ්ඩකාරී ක‍්‍රියාවන්ට යොමුවීමේ සැඟවුනු න්‍යාය පත‍්‍රයක් අප සතු නොවන බව.

මෙ ම ජාතියේ ඉතිහාසය පුරාවටම අප විසින් සිදු කලාක් මෙ න් ආගමික සහනශ්‍රීලි බව සහ සාමකාමී සහජීවනය පිළිබඳ වටිනාකම් ඉදිරියටත් පිළිගැනීම.

නූතන ශ‍්‍රී ලාංකීය මුස්ලිම් ප‍්‍රජාවේ සම්භවය තුල ඉස්ලාමීය ජිහාඩ්, අල්-කයිඩා හෝ තලෙයිබාන් පදනමක් ඇති බවට විදේශ්‍රීය බුද්ධි වාර්තා සහ ඇතැම් මාධ්‍ය කොටස් නගන චෝදනාව අප ප‍්‍රතික්ෂේප කරනා බව.

අපගේ ඉතිහාසය පුරාවට සිදු කලාක් මෙ න් ඉදිරියටත් අප විසින් මෙ රට ඒකීයභාවය, සාමූහිකත්වය සහ  ස්වෛරීත්වය පවත්වාගන්නා බව.

මුස්ලිම් විරෝධී ප‍්‍රචාරක කාර්යය  සහ සුළුතර කොටස්වල පෞද්ගලික දේශපාලන සහ භෞතික කැමැත්තෙන් ක‍්‍රියාවට නැඟෙන විරෝධතාවයන් පිළිබඳ, සඝරුවන  මෙ න්ම අති බහුතරයක් සිංහල බෞද්ධ ජනතාව ද වග නොකිය යුතු බවට අප තරයේ විශ්වාස කරන බව.

තම හාම්පුතුන්ගේ අපේක්ෂාවන් ඉටු කරදීම උදෙසා ජාතියේ අභිප‍්‍රායන්, සාමය හා සමගිය උගසට තබමින් මේ රට අස්ථායි කිරීමට මාන බල බලමින් සිටින කලාපීය හා ගෝලීය බලවේග සමඟ දැඩිව සම්බන්ධ වී සිටින කොටස් සිටින බව අප දන්නා බව.

මෙ ම ජාතියේ සමාජ ආර්ථික යහපැවැත්ම සහ අපගේ ජාතික රුචිකත්වයන්ගේ සාමය සහ සමගිය උගසට තබමින් ගැතිකම් කිරීමට අපහට වෙනත් හාම්පුතුන් නොමැති බව.

ජනවාර්ගික ගැටළුව සඳහා මෙ රට සියළුම ප‍්‍රජාවන්ගේ අභිප‍්‍රායයන් තෘප්තිමත් වන ආකාරයේ සාමකාමී එµමන්ම සාකච්ඡාවෙන් එකඟ වූ විසඳුමක් උදෙසා අපි කැපවී සිටින බව සහ එය අභිබවා ගිය කිසිවක් පිළිබඳ අප කිසිඳු ලෙස සිහින නොදකින බව.

අපගේ මව්බිම කෙරෙහි ශ‍්‍රි ලංකික මුස්ලිම්වරුන් තවදුරටත් දේශානුරාගීව සිටිනු ඇති බව සහ එක්සත් ශ‍්‍රී ලංකාවේ ඒකීය භාවය, සාමූහිකත්වය සහ ස්වෛරීත්වයට ඇතිවන අභියෝග සහ තර්ජන හමුවේ නැගී සිටිනු ඇති බව.

අවසාන වශයෙන්, එභෙත් මහත් ඕනෑකමින් අප ගරුතර මහා සංඝරත්නයෙන් සහ ශ‍්‍රී ලාංකික සිංහල බෞද්ධ ප‍්‍රජාව තුල සිටින බුද්ධිමතුන්ගෙන් ආයාචනය  කර සිටින්නේ අපගේ ජාතික අපේක්ෂාවන් උගසට තබමින්, විවිධ දුෂ්ඨ කොටස් සහ උපායන් යොදාගනිමින්, ශ‍්‍රී ලාංකිකයන් අතර අසමගිය සහ ව්‍යාකූලතා ඇති කරන දේශ්‍රීය කලාපීය සහ ගෝලීය බලවේග වලට හසු නොවන ලෙසය.

මෙ ම  ජාතියේ බහුතර පිරිස අභිබවා යාමට දුෂ්ඨ බලවේගයන්ට කිසිඳු ඉඩක් නොතබමු !

එක්සත්  වී මෙ න්  අප නැගිසිටී බෙදී මෙ න් අප බිඳවැටේ.

——-

ආචාර්ය මසිහුදීන්  ඉනමුල්ලාහ්

inaamullahm@gmail.com

ජාත්‍යන්තර මුස්ලිම් ප‍්‍රබුද්ධ සංගමයේ නියෝජිත.

ජාත්‍යන්තර මුස්ලිම් ප‍්‍රබුද්ධ සංගමය.

Advertisements

Single Post Navigation

6 thoughts on “මෑත කාලීන මුස්ලිම් විරෝධී ප‍්‍රචාරක කාර්යය පිටුපස ඇති යථාර්තය..!

  1. kamal on said:

    its true……….

  2. ඔබවිසින් මුස්ලිම් මිනිසුන් අන්තවාදිව හැසිරී ඇතියැයි කිසි තැනක පිලිගත් බවක් පෙනෙන්නට නැහැ..ස්වයං විවේචන නැතුව නම් අපිට ඉදිරියට යන්නට හැකියාවක් නෑ….

  3. මුස්ලිම්වරුන් ජාතිවාදී ආගම්වාදීන් නොවේනම් කරන්නට ඈත්තේ තමන්ගේ මුස්ලිම් රටවල ආගම ඈදහීමේ නිදහස ඈතිකිරීමයි.අඩුතරමින් ඵ්කවත්කරන්නේ නෑත්නම් ඔයාලා කොච්චර ජාතිවාදී ආගම්වාදීනෑ කිව්වත් කවුරුත් පිලිගන්න ඵකක් නෑ.ඈත්තට කනගාටුවට කරුන නම් මුස්ලින් අන්තවාදය ඉතිහාසය පුරාම සේවයකර ඈත්තේ අවිද්‍යාවට හා ප්‍රතිගාමීත්වයට වීමය.
    21වන සියවසේත් දෙවිකෙනෙකු ගෑන සිහින මවන නුබලාට දෙයියන්ගේම පිහිටය.

  4. paragethi wirodiya on said:

    sathya hoyaganne kohomada ban hambayongen….

  5. ලංකාවේ අන්තවාදයක් නෑ කියන කට්ටිය ඇයි කියන්නේ නැත්තේ මහායාන බුද්ද දර්මය ලංකාවේ අදහන්න දෙන්නේ නැත්තේ මොකද කියල? එක කරන්නේ නැතිව බොරුවට කියවනවා මුස්ලිම් ය අන්තවාදී කියල.ටස්ලිම නස්රින්ට පක්ෂව කතා කරන අය ඇයි සාරා මාලනීට විරුද්දව හිරේ දැම්මේ?

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: